Lappajärven paras asiakaspalvelu-äänestyksen voitti Kahvila-ravintola Kiltti musta kissa

Lappajärven markkinoilla äänestettiin viime viikonloppuna Lappajärven parasta asiakaspalvelua. Äänestää sai myös netissä 14.-21.7. välisenä aikana.

Lappajärven parhaaksi asiakaspalveluksi äänestettiin kirkonkylän Nissinkulmassa sijaitseva Kahvila-ravintola Kiltti musta kissa, joka sai yli 10% annetuista äänistä. Viime marraskuussa perustetun yrityksen toiminnasta vastaavat Aleksander Sidorenko ja Julia Indzhieva. Kiltin mustan kissan palvelukonseptiin kuuluvat mm. pöytiintarjoilu, tuoreet, omassa uunissa leivotut leivonnaiset, vastajauhettu kahvi, erikoiskahvit, tuoreeltaan haudutettu tee ja erikoisemmat virvoitusjuomat. Kahvilasta saa leivonnaisten lisäksi myös suolaista pikkupurtavaa. Kilttiä mustaa kissaa kiiteltiin äänestyksessä ystävällisestä palvelusta, reippaista, motivoituneista ja ahkerista omistajista, erilaisesta palvelukonseptista, herkullisista annoksista ja viihtyisästä tunnelmasta.

Kunniamaininnan Lappajärven paras asiakaspalvelu-äänestyksessä sai Heikin Grilli, jota luotsaa yrittäjä Heikki Osmonen. Heikin Grilli sai äänestyksessä runsaasti palautetta lämminhenkisestä, asiakkaista aidosti välittävästä ja sydämellisestä palvelusta.

Erinomaisesti äänestyksessä menestyivät myös Itäkylän Sale, Luoman taksi ja Verho- ja mattotalo.

Lappajärven paras asiakaspalvelu-äänestys huipensi Virtaa Lappajärvelle-hankkeen järjestämän asiakaspalvelutempauksen, joka alkoi Marco Bjurströmin ja Ritva Enäkosken tähdittämällä asiakaspalveluseminaarilla viime marraskuussa. Asiakaspalvelutempauksen aikana järjestettiin työpajoja lappajärveläisille asiakaspalvelutoimijoille ja kerättiin kuntalaisten ajatuksia lappajärveläisestä asiakaspalvelusta kahdella kyselyllä. Kyselyihin saatiin yhteensä lähes 400 vastausta.